miercuri, 7 martie 2007

Blogul meu de dragoste

Am decis, asta va fi blogul meu de dragoste. Pana la noi ordine, adica.

Pentru ca momentan sunt indragostit. Foarte tare. De o fata.

Sa incepem cu inceputul. Care e diferenta dintre a iubi si a fi indragostit? "A iubi" se intampla intr-o relatie stabilita. Simptomele sunt increderea in partener, siguranta, dependenta, dar si plictisul, monotonia si certurile, elemente care nu sunt, insa, de natura sa strice o relatie. "A fi indragostit" se intampla la inceputul unei relatii, inaintea unei relatii sau in afara unei relatii. Simptome: inmuierea picioarelor cand aceapersoana de sex opus (sau nu) intra in incapere, topirea si scurgerea de pe scaun cand iti vorbeste, bataile rapide ale inimii cand vorbesti cu ea, dorinta de a o saruta, dar in acelasi timp incapabilitatea de a o face din cauza stomacului care se strange ca un pumn. You get the idea.

Ei, ziceam ca sunt indragostit. O cheama Claudia, am cunoscut-o acum o saptamana si nu am o relatie cu ea. Are 21 de ani, e micuta (ca mine), frumoasa (tot ca mine), desteapta (exact, tot ca mine) si avem foarte multe lucruri in comun. De exemplu, amandoi iubim Timisoara. Amandoi avem o problema cu limba franceza, si niciunul, daca ar fi sa plece din tara, nu ar alege altceva decat Marea Britanie. Sau Irlanda. Amandoi am iesit deceptionati dintr-o relatie de mai multi ani, amandoi suntem copii buni si se profita din cauza asta de amandoi.

Ma gandesc foarte mult la ea, poate chiar mai mult decat la ea (ea, de acum inainte, o va denumi pe fosta). Ceea ce ma face fericit. E primavara. Si afara, si in inima si in viata mea. Stiu, suna cheesy, dar asta este. E inca o dovada ca sunt indragostit.

Niciun comentariu: