sâmbătă, 24 februarie 2007

Rezumat

Salut, deci. Eu sunt Catalinul, am 21 de ani, imi place sa cred ca sunt artist si imi plac fetele. Traiesc in Timisoara, sunt propriul meu sef, lucrez in domeniul internetului, castig mai mult ca un purtator de cuvant al Camerei de Comert care are obiceiul sa se bage in relatiile mele si vorbesc limba engleza aproape de perfectiune. M-am lasat de facultate in toamna, in speranta ca anul asta o sa-mi gasesc una mai buna.

Imi plac filmele care ma fac sa gandesc, dar ma relaxeaza foarte tare un film de duzina prost. Imi plac britanicii si irlandezii - ca actori, cantareti si cultura in general. Mai mult ca toate, le iubesc engleza specifica. Conduc o Dacie in varsta de 25 de ani si ma las condus de blonde si roscate de aceeasi varsta.

Ma enerveaza zoso, dar il citesc zilnic. Il citesc cu placere pe Grigore si ma informez de pe digg si reddit. Nu ma uit la televizor, dar fur seriale de pe internet si le urmaresc pe computer. Nu ma duc la cinema mai des de doua ori pe an, dar sunt la curent cu orice film nou aparut. Iubesc o fata, dar nu sunt indragostit de ea. Nu mai suntem impreuna, dar ne tratam ca si cum am fi.

Sunt un copil mai mult vesel decat trist, si imi sta bine. Urasc iarna, iubesc vara. Iubesc marea. Nu-mi place plaja, dar ador nisipul. Iubesc muzica si nu pot trai fara ea.

Cam atat, momentan.

Niciun comentariu: